Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: jlouis@diku.dk
Date: Thu 30 Jan 2003 - 15:58:36 CET

From: jlouis@diku.dk
Date: Thu, 30 Jan 2003 15:58:36 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!

On Thu, Jan 30, 2003 at 03:50:10PM +0100, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Ja, nu gik det lige så godt med en ny liste, men jeg har fået på puklen
> fordi jeg kom til at sende
> nedenstående til bsd-dk listen. Jeg "spiller" åbenbart smart ved at
> offentliggøre dette - uden
> helt at vide hvad der er galt i at gøre dette

Så vidt jeg har forstået det handler det om at ''få kanonerne kørt i
stilling''. Det vil sige at lave test før man offentliggør listen, så
der ikke på et senere tidspunkt skal ryttes op. Så længe man er i
testfasen kan man sagtens wipe samtlige medlemmer fra listen uden at få
på puklen over det. Noget der er sværere at gøre hvis man først har
offentliggjort den.

> Et af bestyrelsesmedlemmerne bruger aktivt listen, og jeg betragter
> den derfor som være igangsat selvom der er ikke archives eller
> søgemulighed - noget der ikke tidligere har forhindret brug af
> listerne

Det ville nu IMO være fedt at have archives der dækker hele listens
levetid. Der er ikke grund til at banke smarte tips & tricks ind, når
det alligevel ikke kan søges igennem senere. Søgemuligheden er
naturligvis et krav her også.

> Hvis nogen føler sig voldsomt forurettet af nedenstående skal de være
> velkomne til at udtrykke det, gerne mere konstruktivt end et kick fra
> #bsd-dk! evt. i privat mail

Hermed gjort.

--
Jesper
 EMACS == Escape Meta Alt Control Shift???