Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 16:02:00 CET

Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 30 Jan 2003 16:02:00 +0100

On Thu, 2003-01-30 at 15:50, ext Henrik Lund Kramshøj wrote:
> Henrik - der ikke er medlem af bestyrelsen for BSD-DK, ej heller har
> lyst til at blive det, da
> jeg indimellem synes bestyrelsen handler voldsomt irrationelt!
Jeg håber da ikke at det er det generelle billede af bestyrelsen.
Jeg gør en aktiv indsats for at forsøge at opføre mig anstændigt
på mailing listerne (hvor succesfuld jeg er i det kan jeg ikke jo
ikke selv dømme).

Nu er jeg desværre (?) en sjælden gæst på #bsd-dk, men jeg håber
da at man tager dit opråb til efterretning så vi i bestyrelsen
i det mindste kan sætte nogle gode eksempler.

Jeg er sikker på at det beror på en misforståelse eller med
et humoristisk islet.

Mvh,
Anders - der er medlem af bestyrelsen og har lyst til at arbejde
for at BSD-DK er et rart sted at være og hvor folk generelt opfører
sig anstændigt.