Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 16:51:21 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 16:51:21 +0100
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!

Henrik Lund Kramshøj wrote:
> Hejsa folkens
>
> Ja, nu gik det lige så godt med en ny liste, men jeg har fået på puklen
> fordi jeg kom til at sende
> nedenstående til bsd-dk listen. Jeg "spiller" åbenbart smart ved at
> offentliggøre dette - uden
> helt at vide hvad der er galt i at gøre dette

Hvis Henrik ikke havde gjort det, var det nok mig der skulle have på
puklen - for jeg ville "lave samme nummer" som Henrik. Henrik har
handlet i bedste mening, og ville selvfølgeligt ikke have "offenligjort"
listen hvis han troede den var offlimits.

/ole_guldberg, der startede balladen med at spørge hvilken osx liste?

--
http://www.bsd-dk.dk/BSD-jy/