RE: BSD vs. Linux

From: Hansen.Ole OHA (none@OHA--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 15:45:38 CEST

Subject: RE: BSD vs. Linux
Date: Thu, 28 Aug 2003 15:45:38 +0200
From: "Hansen.Ole OHA" <none@OHA--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Det er jo også en glimrende mentalitet at have! :) Jeg kører (foruden Solaris og HP-UX) kun Debian Linux på mine Intel-baserede servere - af den simple grund, at jeg kender Debian "ud og ind", jeg ved hvordan jeg håndterer mine LVM og RAID setups hvis maskinen crasher und so weiter!

Jeg kunne lige så godt køre *BSD, men jeg har ikke nær den samme erfaring med *BSD som Linux...

--
Ole Hansen