Re: BSD vs. Linux

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 15:40:45 CEST

Date: Thu, 28 Aug 2003 15:40:45 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD vs. Linux

Quoting Anders Soendergaard (anders.soendergaard@nokia.com):
> Hvor er det rart at se så lødig en debat om sådan en flame-magnet!

Fuldstaendig enig -- jeg frygtede den vaerste gang slashdot, da jeg saa
mailen. Jeg overvejer dog, om det havde vaeret det samme, hvis han havde
spurgt efter den bedste BSD[1]. :)

Man siger tit, at BSD-mentaliteten (blandt andet) er ``at vaelge det
rette vaerktoej til opgaven'' -- med andre ord ikke fanatisk at vaelge
ens personlige favorit til alt og alting.

Tolerance kunne ogsaa meget vel vaere et noegleord i debatten[2], for det
er mennesker (som regel), der benytter softwaren, og ikke alle er jo lige
saa kloge som een selv, vel?

Mvh. Michael.

[1] OpenBSD (hehe, here we go!) :)
[2] Det kunne for saa vidt lige saa godt vaere $EDITOR eller $MTA, der
blev diskuteret -- men har vi ikke gjort det nok?

--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.