Install via FTP

From: Morten Winther (none@morten--o0o.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 17:24:59 CET

From: "Morten Winther" <none@morten--o0o.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Install via FTP
Date: Fri, 15 Nov 2002 17:24:59 +0100

Hej

Jeg går og roder med tanken om at tage min FreeBSD-server ned for at give
den en frisk installation med version 4.7.

Dog har jeg lige sat et netkort i en gammel maskine for at øve mig lidt,
idet de oppetider der følger med FreeBSD gør at man ikke ligefrem opnår
nogen rutine. 105 dage gik der første gang inden sommervarmen blev lidt for
høj i min skab, og nu er den over 110 dage.... dejligt.

Jeg har lige prøvet at gennemføre en installation via FTP som gik
smertefrit. Dog har jeg lige et spørgsmål om hvilken udgave den tager. Er
det stable eller sidste release? Vil patches og rettelser af bugs være med?

Nogen der ved om man kan køre mysql-server, apache og PHP med 32 MB ram?
Ingen der sige det skal køre hurtigt - blot en lille sandkasse til test.

/ morten