Re: Install via FTP

From: Anders Østergård Jensen (none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Nov 2002 - 19:58:39 CET

Date: Sun, 17 Nov 2002 19:58:39 +0100 (CET)
From: "Anders Østergård Jensen" <none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Install via FTP

Hej,

> Nogen der ved om man kan køre mysql-server, apache og PHP med 32 MB ram?
> Ingen der sige det skal køre hurtigt - blot en lille sandkasse til test.
Det kan godt være noget rod at skulle compilere MySQL-serveren via Ports i
FreeBSD med 32MB RAM. Det kører simpelt hen alt for langsomt, selvom man
endda giver den et direktiv med 'lowmem' i en envvar.

- Så jeg kan anbefale dig at installere MySQL-binaries istedet. Resten kører
ganske fint med 32MB RAM (det har jeg selv gjort).

--

Mvh. / Regards -- Anders Østergård Jensen Skribent for Privat Computer PHP Webapplication Developer WebCode.dk Mail: anders@webcode.dk WWW: http://anders.webcode.dk/