BSD i Mac OS X

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Mar 2002 - 18:42:00 CET

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: BSD i Mac OS X
Date: Sat, 23 Mar 2002 18:42:00 +0100

Hejsa

Jeg mangler en lille bærbar, der ikke må være for tung men stadig gerne må
have god batteri-tid.

Jeg har nu kig på en lille iBook fra Apple med Mac OS X, som jo skulle være
'en slags' BSD. Men hvor meget BSD er det egentlig tilbage efter at Apple
har pillet?

Den skal bare bruges til udvikling når jeg er på farten, så apache, mysql &
PHP skal spille perfekt.

Er der begrænsninger i root adgangen, så man ikke kan pille for meget ?

Jeg vil gerne høre jeres meninger om Mac OS X, fra dem der har lidt hands-on
erfaring og samtidig kender til BSD-miljøet.

/ morten

www.megapixel.dk - dit fotoalbum på nettet powered by FreeBSD