TDC ADSL

From: Sven Esbjerg (none@joker--dina.kvl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 15 Nov 2001 - 15:45:03 CET

Date: Thu, 15 Nov 2001 15:45:03 +0100
From: Sven Esbjerg <none@joker--dina.kvl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: TDC ADSL

Hmmm... så lader det endelig til at Teleslambert giver mig en forbindelse.
Tekninkeren kommer i morgen og ADSL pakken kom i går. Nu vil jer gerne vide
om der er nogen af Jer der har lavet en god vejledning eller kender en til
at komme på hurtigst muligt. Mit setup er:

OpenBSD 2.9---------------[ netværk ]
(offentlig IP)

Siemens ADSL modem

Siemens ISDN

Tele Danmark

OpenBSD boxen har tidligere været router på mit kollegieværelse og er derfor
forberedt på det meste...
Mit spørgsmål er: Kontakt til ADSL modemmet - foregår det med PPPoE?
                  Er det let at sætte op? (PPPoE er så vidt jeg kan se en
                  del af OpenBSD).

Sven