Re: TDC ADSL

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Nov 2001 - 19:03:29 CET

Date: Sat, 24 Nov 2001 19:03:29 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: TDC ADSL

Palle Lyckegaard wrote:

> <snip>

> undskyld jeg bryder ind med et nysgerrigt spørgsmål...
>
> er der tale om et board fra http://www.soekris.com?

Som jeg har skrevet i et tidligere svar: ja.

> Har du fundet en dansk/europæisk importør eller har du købt den
> direkte i US? Jeg spørger, da jeg selv gerne vil have fingerne i
> sådan en lille een...

Nej, jeg købte det selv. Jeg skal selv bestille et eller to mere, så
hvis der er flere interesserede kunne vi da slå os sammen og spare noget
fragt. Jeg kan godt klare fortoldning m.m. Der skal i øvrigt ikke
betales noget told, men selvfølgelig 25% import moms.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen