RE: TDC ADSL

From: Morten Vinding Nielsen (none@mvn--orange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 Nov 2001 - 10:19:42 CET

From: Morten Vinding Nielsen <none@mvn--orange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: TDC ADSL
Date: Mon, 26 Nov 2001 10:19:42 +0100

Sven Esbjerg skrev:

>Finten er så at TDC's nye system udnytter at Siemens boksen har en
indbygget
>router og en UTP 10Mbit port. Du tager derfor blot et UTP-CAT(3-5) kabel og
>forbinder din computer med Siemens ADSL modem/routeren og du har
>forbindelse. Det svarer til at sidde på fastnet.

Tjo nu er det jo som Jesper skriver kun en brige, men ellers er det jo samme
fordele som med en router, bortset fra at der ikke er NAT...

Men jeg kan stadig ikke se hvad Mikkel vil med en public IP på sin box...
(selv om jeg må indrømme at den lille single board computer er sød, især til
1800 kroner ;)

Det er hermed gjort ;)