Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 12:32:58 CEST

Date: Fri, 17 Aug 2001 12:32:58 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hvad må man sprøge om  på bsd-dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Har læst lidt om dette, og føler både med nye bruger
af *BSD, men ser osse pointet fra de mere erfarne.

De erfarne må give sig en smule, og i hvert fald
moderere deres sprogbrug, og de nye kan lave et
grundigt forarbejde, og stille nogle præcise
spørgsmål.

> orker at melde sig til
> stille deres spørgsmål

Men helt ærlig, nu tærsker vi vist nok langhalm på
dette, der er mange velmenende personer som gerne vil
give sit besyv med. Jeg elsker min kæreste, og hun kan
osse godt lidt at få at vide, jeg jeg gør det.

Hvad har det egentlig med sagen at gøre? Jo, at hvis
jeg hele tiden gentager dette, så mister mit udsagn
sin betydning, så bliver det bare støj.

Kan vi nu ikke en gang for alle, få lukket denne
diskussion i en periode. Det er relevant at tage den
op med jævne mellemrum, men nu virker det mest af alt
som en hoax.

Hilsen

Hold styr på vennerne, familien eller studiegruppen
med Yahoo! Grupper. Du finder dem på www.yahoo.dk/grupper
Yahoo! Grupper - et sjovt og praktisk forum for interessefællesskaber.