Re[2]: Hvad må man sprøge om på bsd-d

From: Søren Klintru (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 12:38:15 CEST

Date: Fri, 17 Aug 2001 12:38:15 +0200
From: Søren Klintru <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Line Wolff <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re[2]: Hvad må man sprøge om  på bsd-d

Hej Line,

Friday, August 17, 2001, 12:27:46 PM, skrev du:

LW> Det er mere end bare "måske". SSLUG-listen "novice" viser ofte at dette er
LW> sandt. Der er en newbie der lige har prøvet noget som han/hun kan
LW> videregive; folk ved jo, på trods af at de er nye i faget, altid noget om et
LW> eller andet!

Dejligt at høre andres erfaringer, meget positivt :)

så er der bare næste problem - er der nok newbies til at holde sådan
en liste kørende endnu ? - men det er selvf. et forsøg værd :)

LW> Jeg tror nu nok at folk kan finde ud af at tilmelde sig andre lister
LW> efterhånden som de avancerer rent vidensmæssigt. Om ikke andet så bare fordi
LW> de er nysgerrige og gerne vil følge med i hvad der sker. Sådan har jeg det
LW> ihvertfald med sslug-listerne :-)

Jeg tror ikke der vil blive problemer med folk der kun melder sig på
éen liste, dem vil der selvfølgelig også være - det ville da også være
skidt hvis de 2 listers brugere var helt identiske - så var vi jo lige
langt.

--
Med Venlig Hilsen,
 Søren Klintrup                         mailto:soren@klintrup.dk