Re: Hvad må man sprøge om på bsd-dk

From: Line Wolff (none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Aug 2001 - 12:27:46 CEST

From: "Line Wolff" <none@line--nelja.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hvad må man sprøge om  på bsd-dk
Date: Fri, 17 Aug 2001 12:27:46 +0200

> og dels er "newbies hjælper
> newbies" måske et holdbart koncept.

Det er mere end bare "måske". SSLUG-listen "novice" viser ofte at dette er
sandt. Der er en newbie der lige har prøvet noget som han/hun kan
videregive; folk ved jo, på trods af at de er nye i faget, altid noget om et
eller andet!

> Problemet er bare hvis det giver en opdeling i brugergruppen således
> at folk, der er begyndt før 1998 bruger en liste. Folk, der er begyndt
> mellem 1998 og nu bruger en anden liste og endeligt folk, der først
> lige er begyndt bruger en tredje liste.

Jeg tror nu nok at folk kan finde ud af at tilmelde sig andre lister
efterhånden som de avancerer rent vidensmæssigt. Om ikke andet så bare fordi
de er nysgerrige og gerne vil følge med i hvad der sker. Sådan har jeg det
ihvertfald med sslug-listerne :-)

mvh Line