Re: Konfiguration af X og mus

From: Søren Kristian Jensen (none@skj40--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Sep 2004 - 17:16:50 CEST

From: "Søren Kristian Jensen" <none@skj40--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Konfiguration af X og mus
Date: Sun, 26 Sep 2004 17:16:50 +0200

>From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
>To: bsd-novice@bsd-dk.dk
>Subject: Re: Konfiguration af X og mus
>Date: Sun, 26 Sep 2004 17:00:28 +0200

>run.

>en
>igen.
>
>Musen skulle gerne kunne bruges i konsollen efter reboot.
>
>Check at du har noget lignende flg. i /etc/rc.conf:
>
>moused_enable="YES"
>moused_port="/dev/psm0"
>moused_type="auto"
>
>Jeg har ofte været ude for at når man sætter moused_type til andet end
> [...]

Det var helt sikkert her mit problem var. Da jeg åbnede rc.conf kunne jeg se
sysinstall have lavet utallige indstillinger af musen, den har altså bare
tilføjet noget i bunden af filen istedet for at slette det gamle og indsætte
noget nyt. Så efter jeg fik fjernet alt om musen og skrevet de 3 linjer ind.
Genstartet virkede min mus i konsollen.

Men X frøs stadig. Jeg slettede den gamle config og lavede en ny og alt
funger nu som det skal.

Mange tak for hjælpen :) Søren Kristian

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk/