RE: Installation af FreeBSD 5.3

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 26 Sep 2004 - 00:07:32 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Installation af FreeBSD 5.3
Date: Sun, 26 Sep 2004 00:07:32 +0200

Til produktion: 4.10 - hvis du er lidt vovet 5.2.1

> Jeg gik ud fra at hvis jeg tog den nyeste STABLE version
> så var alt i den skønneste orden ;)
5.3 er IKKE STABLE endnu. 5.3 er faktisk ikke engang RELEASE endnu.
Desuden kan det ikke anbefales at køre produktion på en STABLE da
STABLE engang imellem får nye features tilføjet.

> Well, jeg tror lige jeg venter med at hente 5.2.1, det
> er trods alt en pæn portion at hente hvis det viser sig
> at være en version som ikke egner sig til drift (læs. stabil
> og sikker).
Som sagt: man kan godt, jeg har et par maskiner der kører 5.2.1 og
har ingen problemer haft, dog har jeg hørt om andre der havde.

> Mvh
> Brian

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship