SV: Installation af FreeBSD 5.3

From: Avalanic (none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 22:36:45 CEST

From: "Avalanic" <none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Installation af FreeBSD 5.3
Date: Fri, 24 Sep 2004 22:36:45 +0200

>Ja, prøv med 5.2.1?
Ehh okay?, hvordan er det lige med versioner i FreeBSD?
Hvis man nu skal bruge serveren til drift, er der så nogle
bestemte versioner man skal holde sig fra? Hvilken version
kan bedst anbefales pt.?

>Var der en speciel grund til at gå direkte til 5.3?
Jeg gik ud fra at hvis jeg tog den nyeste STABLE version
så var alt i den skønneste orden ;)

Well, jeg tror lige jeg venter med at hente 5.2.1, det
er trods alt en pæn portion at hente hvis det viser sig
at være en version som ikke egner sig til drift (læs. stabil
og sikker).

Mvh
Brian