Hjælp til installation af OpenBSD 3.6-release

From: Anders Søndergaard (none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 29 Oct 2004 - 23:52:37 CEST

Date: Fri, 29 Oct 2004 23:52:37 +0200
From: Anders Søndergaard <none@andersas--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Hjælp til installation af OpenBSD 3.6-release

Kære bsd-dk.

Jeg har nu valgt at jeg vil have OpenBSD installeret på min "server".

Jeg har kigget installationsvejledningen igennem, og der er lige en ting
jeg undrer mig over.

http://www.openbsd.org/faq/faq14.html#LargeDrive
står der at ens root partition ikke må være større end 504 MB.

Gælder det kun for ældre systemer, eller kan OpenBSD bare ikke
håndtere en boot partition på mere end 504 MB?

Mit system kan ellers sagtens boote Linux Slackware med en 10 GB root
partition (jeg var vant til windows da jeg fdiskede...)

Jeg kan sagtens klare mig med en root partition mindre end 504 MB
(iflg. guiden),
men jeg synes bare det lyder lidt underligt.

Med venlig hilsen
Anders Aspegren Søndergaard