Re: Efterlysning på colocation

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Mar 2008 - 08:58:26 CET

Date: Mon, 10 Mar 2008 08:58:26 +0100
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Efterlysning på colocation

On 10.03.2008 04:14:23 +0100, Rico Secada wrote:

> PS.: En ting som jeg ikke lige forstår er, hvorfor alle tager penge for
> trafik (måske et rigtigt dumt spørgsmål, men så forklar det lige), når
> det at være koblet op på DIX ikke koster i trafik.

Det koster penge at drive et IP net, også selvom trafikken udveksles via
DIX'en (hvor det også koster penge at være koblet op mod).

Derudover er det minimalt (for TDCs vedkommende) hvad der udveksles af
trafik over DIX'en, mod andre IX'er og privat peering.

/Michael

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
Network Architect, AS3292 TDC, IP·backbone