Re: Efterlysning på colocation

From: Claus Krogsgaard (none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Mar 2008 - 08:59:25 CET

Date: Mon, 10 Mar 2008 08:59:25 +0100 (CET)
Subject: Re: Efterlysning på colocation
From: "Claus Krogsgaard" <none@claus--krogsgaard.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Hej.
>
> Jeg har brugt den forgangne uge på at finde informationer omkring
> colocation muligheder i Storkøbenhavn, men synes at udvalget af steder,
> som jeg har kunnet finde, har været meget sparsommeligt.
>
> Jeg efterlyser gode erfaringer med colocation i Storkøbenhavn, hvor der
> er adgang 24/7.

NetGroup kan anbefales.

> Derudover vil jeg lige høre, om der er nogen, der har erfaringer med
> easyspeedy.com?

Har kun positivt at sige om dem. Har meget lidt nedetid på de servere vi
har stående der. KVM funktionaliteten er helt fin. Vi installerede Windows
på dem via denne. Det er dog kun på High Performance serien der er KVM.

Desuden er det vigtigt med backup, da der ikke køres med RAID og man ikke
kan få adgang til udstyret. I tilfælde af fejl stiller de en ny server op.

//Claus