Efterlysning p colocation

From: Rico Secada (none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Mar 2008 - 04:14:23 CET

Date: Mon, 10 Mar 2008 04:14:23 +0100
From: Rico Secada <none@coolzone--it.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Efterlysning p colocation

Hej.

Jeg har brugt den forgangne uge på at finde informationer omkring
colocation muligheder i Storkøbenhavn, men synes at udvalget af steder,
som jeg har kunnet finde, har været meget sparsommeligt.

Jeg efterlyser gode erfaringer med colocation i Storkøbenhavn, hvor der
er adgang 24/7.

Derudover vil jeg lige høre, om der er nogen, der har erfaringer med
easyspeedy.com?

På forhånd mange tak.

Mvh. Rico

PS.: En ting som jeg ikke lige forstår er, hvorfor alle tager penge for
trafik (måske et rigtigt dumt spørgsmål, men så forklar det lige), når
det at være koblet op på DIX ikke koster i trafik.