SV: flytte til større harddisk

From: Gert Lynge (none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 14 Jun 2008 - 21:43:24 CEST

From: "Gert Lynge" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: flytte til større harddisk
Date: Sat, 14 Jun 2008 21:43:24 +0200

Hej

>Hvilken måde ville i vælge at flytte jeres system på til en større
>disk (når det ikke er muligt/belejligt at tilslutte en yderligere
>disk)

Jeg har flere gange brugt at lave en minimumsinstallation af den
FreeBSD-version jeg kører - og derefter flytte en eksisterende server med
dump + restore. Jeg har ikke været ude for at det ikke fungerede - og jeg
tror jeg har gjort det 15-20 gange eller sådan noget :-)...

Det kan sikkert gøres lettere - men ovenstående virker i hvert fald

Regards
    Gert Lynge