Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Henrik Lund Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2008 - 09:12:44 CET

From: Henrik Lund Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?
Date: Thu, 31 Jan 2008 09:12:44 +0100

On 31/01/2008, at 00.36, Mikkel C. Simonsen wrote:

> Fullrate giver ingen faste adresser. Alle deres adresse er
> dynamiske, og de garanterer ikke du beholder de samme adresser
> altid. Du kan heller ikke få ændret "navn" på dine adresser, så vidt
> jeg ved.
Hvad værre er at hvor man hos de andre får routet et /28 eller lignende
så er det hver maskine der skal lave DHCP hos Fullrate!

Så du risikerer at skulle lave fnidder fnadder, hvis du vil have to
non-RFC1918
adresser på din router/firewall hos Fejlrate, øh Fullrate mener jeg
jo :-)

Fullrate er billig og virker måske godt til lidt blandet surf og
gaming, men
jeg vil på ingen måde anbefale det som firmaopkobling.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH