Re: IP adresser og ISP'er, (tidligere: Fjerne "recieved from" i Postfix?)

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2008 - 09:55:36 CET

Subject: Re: IP adresser og ISP'er, (tidligere: Fjerne "recieved from" i Postfix?)
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 31 Jan 2008 09:55:36 +0100

On Thu, 2008-01-31 at 00:29 +0100, SĂžren Klintrup wrote:

> Det er ikke specielt dyrt:
> http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_int_bp_pri
>
> Jeg kan ogsÄ anbefale en serviceaftale hvis linien bliver brugt til
> andet end sjov, det er ikke dyrt - og jeg har kun haft gode erfaringer
> med servicen derfra (husk at du ogsÄ skal have pÄ linien dog - stÄr i
> bunden af siden med links).
>
> serviceaftale:
> http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=3903&dogtag=f5_e_int_bp_ser
>
> Jeg har aldrig skulle betale ekstra for IP adresser pÄ BB Prof,

Det forstÄr jeg ikke, der stÄr pÄ siden med priser at en statisk fast ip
koster 800 kr.

> og det er ganske let at fÄ lov til selv at styre reverse DNS ogsÄ.

Det lyder godt nok som en drĂžm...

... og jeg skal lige lĂŠre at TDC og YouSee er 2 forskellige ting. Vi har
bredbÄnd gennem kabel-tv, og det er YouSee. Jeg har lige prÞvet at kigge
lidt rundt pÄ deres hjemmeside, og det ser ikke ud som om de tilbyder
ekstra IP adresser... i hvert fald stÄr der ikke noget konkret om det.

Faste IP'er er farlige - man kan risikerer at tjene penge pÄ dem!
(*suk*)

/Jette