Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2008 - 00:29:32 CET

Date: Thu, 31 Jan 2008 00:29:32 +0100
From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

Jette Derriche wrote:

> Faktisk er vores foretrukne opsætning også 8 ip adresser, men det koster
> en formue... Det er som om udbyderne ikke rigtig 'gider' at tilbyde mere
> end én adresse til deres privatkunder. I hvert fald kræver de fleste at
> man betaler for et dyrt erhvervsabonnement. Den eneste jeg lige er
> faldet over, er fullrate.
> Hvad giver du for din "Professionel" hos TDC?

Det er ikke specielt dyrt:
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_int_bp_pri

Jeg kan også anbefale en serviceaftale hvis linien bliver brugt til
andet end sjov, det er ikke dyrt - og jeg har kun haft gode erfaringer
med servicen derfra (husk at du også skal have på linien dog - står i
bunden af siden med links).

serviceaftale:
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=3903&dogtag=f5_e_int_bp_ser

Jeg har aldrig skulle betale ekstra for IP adresser på BB Prof, og det
er ganske let at få lov til selv at styre reverse DNS også.

/Søren :-)