Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2008 - 00:36:30 CET

Date: Thu, 31 Jan 2008 00:36:30 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

Jette Derriche wrote:
> Faktisk er vores foretrukne opsætning også 8 ip adresser, men det koster
> en formue... Det er som om udbyderne ikke rigtig 'gider' at tilbyde mere
> end én adresse til deres privatkunder. I hvert fald kræver de fleste at
> man betaler for et dyrt erhvervsabonnement. Den eneste jeg lige er
> faldet over, er fullrate.

Fullrate giver ingen faste adresser. Alle deres adresse er dynamiske, og
de garanterer ikke du beholder de samme adresser altid. Du kan heller
ikke få ændret "navn" på dine adresser, så vidt jeg ved.

> Hvad giver du for din "Professionel" hos TDC?

372 pr. måned for 4096/768 ifølge deres hjemmeside. De ekstra
ip-adresser koster ikke ekstra. Du skal bare betale for behandlingen af
RIPE ansøgningen. Du kan også selv administrere reverse-zonen med dine
adresser.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen