Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 Jan 2008 - 00:16:12 CET

Subject: Re: Fjerne "recieved from" i Postfix?
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 31 Jan 2008 00:16:12 +0100

On Wed, 2008-01-30 at 21:58 +0100, Mikkel C. Simonsen wrote:

> Hvis du har "Bredbånd Professionel", eller hvad de kalder det i denne
> uge, kan du da normalt få en (eller flere) faste IP-adresser der ikke er
> fra deres DHCP område. Jeg har selv 8 faste adresser, og ingen problemer
> med at få mail igennem.

Faktisk er vores foretrukne opsætning også 8 ip adresser, men det koster
en formue... Det er som om udbyderne ikke rigtig 'gider' at tilbyde mere
end én adresse til deres privatkunder. I hvert fald kræver de fleste at
man betaler for et dyrt erhvervsabonnement. Den eneste jeg lige er
faldet over, er fullrate.
Hvad giver du for din "Professionel" hos TDC?

/Jette