Routning "forsvinder"

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 31 May 2007 - 08:55:46 CEST

Date: Thu, 31 May 2007 08:55:46 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Routning "forsvinder"

På en OBSD 4.1 boks "forsvinder" routningen til enkelte IF's, når jeg
trækker et netkabel ud og sætter det tilbage igen. Mener at det er nyt
efter opgradering til 4.1

På 4.0 mener jeg at jeg snildt kunne trække et kabel ud, sætte det i
igen og alt var automatisk godt igen. Nu bliver jeg nødt til at
reboote )-:

ifconfig xxx down og up får ikke tingene igang - /bin/sh /etc/rc
heller ikke.... Hvad kan man ellers prøve? Allerhelst vil jeg jo gerne
have, at det kommer op igen af sig selv.

Vh, Lars.