Opsamling af ikke-eksisterende mail adresser?

From: Jette Derriche <none_at_bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 31 May 2007 23:06:12 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hejsa

Jeg er sikker på jeg ikke står alene med følgende problematik:

Et website med tusindvis af brugerkonti... Brugere har det med at skifte
mail-adresse, og derfor bliver de registrerede email adresser på
kontiene med tiden invalide...

Hvad gør man, hvis man på en nem måde vil opsamle disse email adresser,
så man kan få kontiene slettet fra webstedets database?

Jeg benytter postfix og har ikke noget mailliste halløj installeret.

/Jette

--
www.thecamp.dk
- 7 open source days (uge 30)