Re: UPS spørgsmål

From: Dennis Pedersen (none@mlist1--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2007 - 19:07:23 CEST

Date: Mon, 28 May 2007 19:07:23 +0200
From: Dennis Pedersen <none@mlist1--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: UPS spørgsmål

Gregers Petersen wrote:
> God mandag
>
> Jeg er igang med at beslutte mig for at jeg skal købe en UPS til en
> lille NAS-server (Synology DS 207 - jeg ved godt at den er baseret på
> et Linux system, men der er ikke nogen der har forsøgt at porte
> FreeNAS over til den ... endnu).

Hvad med at købe en brugt APC smartups 1000?
De kan fåes til cirka 500 dask (den nye model har USB og virker fint med
BSD - har selv en til at køre til min soekris (og ja mindre end 1000VA
kunne ikke gøre det ;))

Et sæt nyt batterier kan fåes til ca. 500kr inklusiv forsendelse til DK
fra rep-it.net (vælg accuerne enkeltvis fremfor et helt sæt da det er
dyere).
Så rammer du ca. 1000dask alt inklusiv og har ups til hele diodeparken

/Dennis