UPS spørgsmål

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2007 - 15:10:05 CEST

Date: Mon, 28 May 2007 15:10:05 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-DK <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: UPS spørgsmål

God mandag

Jeg er igang med at beslutte mig for at jeg skal købe en UPS til en
lille NAS-server (Synology DS 207 - jeg ved godt at den er baseret på et
Linux system, men der er ikke nogen der har forsøgt at porte FreeNAS
over til den ... endnu).
Det kan måske virke lidt som 'overkill' - men den her '207' er sluttet
til en stikkontakt som kan risikere der bliver slukket for (og jeg ser
skræk billeder af 2 HD'er der sender sig selv over en intetheden).

Mht. den her UPS - den skal have USB + gerne være billig --> har kigget
på den her "fætter":

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206844

men jeg har ingen erfaring med UPS'ere ..?

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February