Postfix-faxerier

From: jems@mad.dk
Date: Wed 23 May 2007 - 14:59:15 CEST

From: jems@mad.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Postfix-faxerier
Date: Wed, 23 May 2007 14:59:15 +0200

Hej Liste.

Jeg har efter beste evne fulgt guide på nerdgirl.dk til at sætte Postfix op,
men det driller lidt:
1: Hvis jeg sender post 'ude fra', kommer det ikke frem til min mail server.
2: Hvis jeg bruger telnet lokalt fra maskine, kommer mailen, men den ligger
som navn@domæne.dk i /usr/local/virtual, ikke som forventet i
/usr/local/virtual/navn@domæne.dk/et-fil-navn.

Jeg kører FreeBSD 6.2, min firewall er åben for port 25, 143, 993, 110 og 995.
Hos GratisDNS har jeg en A- og en CNAME-record (min hjemmeside fungerer fint).
Jeg har prøvet både med og uden MX-record (med domæne.dk både som Vært og Mail
udveksler).

Kan I hjælpe mig?

Mvh
Stefan