Re: Postfix-faxerier

From: jems@mad.dk
Date: Wed 23 May 2007 - 21:47:00 CEST

From: jems@mad.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Postfix-faxerier
Date: Wed, 23 May 2007 21:47:00 +0200

JA SQU!
De rigtige records hos GratisDNS og der er hul igennem til min mailserver og
min hjemmeside :-D

Så mangler vi bare lige den lille detalje fra min oprindelige post:
Mails bliver ikke lagt i /usr/local/virtual/user@domæne.dk/en-fil, men
direkte i /usr/local/virtual/user@domæne.dk.

main.cf og maillog kan ses på http://cybercorner.dk/docs
Baseret på, at noget af det sidste i maillog er "status=sent (delivered to
mailbox)", kunne det jo tyde på at Postfix ikke er sat helt op til at bruge
maildir (eller er jeg helt på den?)

Hvis I lige kan hjælpe mig med det sidste her, lover jeg at jeg ikke skal
komme med flere spørgsmål før jeg kaster mig over det næste FreeBSD
projekt ;-)

--
Mvh
Stefan