Re: Postfix-faxerier

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 May 2007 - 20:51:33 CEST

Date: Wed, 23 May 2007 20:51:33 +0200
From: Mikael Syska <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Postfix-faxerier

jems@mad.dk wrote:
> Ok, jeg fandt denne her i arkivet:
> http://archive.bsd-dk.dk/mail/bsd-dk/2005/Mar/0071.html
>
> Det tyder jo på at det 'bare' er mine records der skal sættes rigtigt op.
> Men som jeg skrev før, skal jeg lige holdes lidt i hånden for at være helt
> sikker. Så for at starte helt fra bunden:
> Hvilke records skal jeg have for at kunne køre en webserver og en mailserver
> på sin maskine på mit intranet?
>
> --
> Stefa
hehe, fandt samme så den vil jeg ikke poste igen ...

Læs længere nede på den side ... din egen skal have

mitdomaene.dk mail.mitdomaene.dk 10(priotet) 43200
mitdomaene.dk mail-relay.tele2adsl.dk 20(priotet) 43200

vigtigt at mail-relay.tele2adsl.dk er priotet 20 .... så vil mail først
blive førsøgt afleveret til din primære, den fejler selvf da tele2
blokker ... derefter vil den med den med "20" og der vil mail blive
afleveret hvorefter deres server vil smide det videre til din .... (
kort fortalt )

// ouT