Re: SpamAssassin

From: Sonny T. Larsen (none@sonny--unix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 10:52:45 CEST

Date: Thu, 3 May 2007 10:52:45 +0200
From: "Sonny T. Larsen" <none@sonny--unix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

On Thu, May 03, 2007 at 10:47:10AM +0200, Torben Sorensen wrote:

>hvorfor skal vi altid belæres om hvordan vi skal stille spørgsmål fra
>dig? Kunne det tænkes at det er derfor jeg skal have spam-filter til at
>køre, vi kan fjerne sådanne kommentarer :)

Måske fordi det giver mening at belære folk om, hvordan de stiller
spørgsmål?

De fleste vil gerne hjælpe - hvis det kan gøres uden at skulle gætte sig
til, hvordan problemet manifesterer sig, hvilket OS, hvilken version -
i det hele taget, hvis det er let at hjælpe.

Man går glip af megen fornuftig input, ved ikke at stille spørgsmål på
fornuftig vis.

De fleste af os hylder princippet "hjælp til selvhjælp".

--
Bye, Sonny!

"Respect is fine, but actually I've always wanted to be feared."