Re: SpamAssassin

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 11:08:24 CEST

Date: Thu, 03 May 2007 11:08:24 +0200
From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

Torben Sorensen wrote:
<snip>
> [...]
<snip>
> hvorfor skal vi altid belæres om hvordan vi skal stille spørgsmål fra
> dig? Kunne det tænkes at det er derfor jeg skal have spam-filter til at
> køre, vi kan fjerne sådanne kommentarer :)
> Det må du undskylde... men når du nu mener du kender mig så godt
> (blinde, døvstumme og ubehjælpsomme Torben...), må du da vide at det er
> FreeBSD 5.4 jeg køre og at jeg HAR VÆRET PÅ GOOGLE.... tag dig sammen
> menneske!!
> Og, ja.... det var et rigtig dårlig formuleret spørgsmål.... men tal dog
> ordenligt til folk!

Se, nu er vi jo enkelte der har bedre at gøre end at huske dine
maskiners konfiguration, så det er faktisk nemmere hvis du selv husker
at skrive det.

> Det jeg gerne ville vide er om nogen ved hvordan man sætter
> User-tabellen op? Jeg har ikke kunne finde noget nogen steder... hverken
> på google, squirrelmail, spamassassing, nerdgirl mv

Og hermed endnu en gang ikke flere brugbare information fra dig.

Beklager meget, men jeg kommer nok til at give Henrik ret.

MVH

/Thomas

--
We're sysadmins. To us, data is protocol overhead.