Re: SpamAssassin

From: Torben Sorensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 11:18:06 CEST

Date: Thu, 03 May 2007 11:18:06 +0200
From: Torben Sorensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

Hej Søren og andre

Søren Klintrup wrote:

> Og hvordan vil du have at nogle skal gætte sig til at det er DET du
> vil vide - du har INTET skrevet om at det var dit spørgsmål i din
> første mail ..

Jeg skrev i min første mail:
--- start ---
Jeg har fået spamassassing installeret sammen med min imap server ved at
følge den fine vejledning på NerdGirld.dk... men når jeg kigger i
/var/log/maillog får jeg en SQL fejl...

Er der nogen der ved hvordan user preferences skal se ud
spamsettings-tabellen?
--- slut ---
Linie 1 er en "jeg har ... bla bla.." ... jeg spørge ikke om nogen har
et svar.. gør jeg!
Linie 2 er et spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde svar på.

> Hvis du rent faktisk har været på google og ikke har fundet det .. så
> bør du nok overveje at blive noget bedre til at søge på google.

Jeg har været på google og også læst de links som er indsendt til denne
tråd (selvom det bl.a. var disse link jeg havde fundet)... men det har
ikke givet mig svar på mit spørgsmål, derfor omformulere jeg det lige:
Er der nogen der ved hvad indholdet af "preference" og "Value" skal være
i tabellen for brugerene?

/Torben