Re: SpamAssassin

From: Karsten Schmidt (none@gugge--guggemand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 May 2007 - 10:53:21 CEST

Date: Thu, 03 May 2007 10:53:21 +0200
From: Karsten Schmidt <none@gugge--guggemand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SpamAssassin

Torben Sorensen skrev:
> Henrik Kramshøj wrote:
> Det jeg gerne ville vide er om nogen ved hvordan man sætter
> User-tabellen op? Jeg har ikke kunne finde noget nogen steder... hverken
> på google, squirrelmail, spamassassing, nerdgirl mv

Det kan godt være du synes henrik ikke taler ordentligt til folk. (har
du nogensinde mødt ham, siden du ved det?)

Men du mangler _stadig_ at komme med alle de oplysnigner han
efterspørger. Og det er rent faktisk oplysninger der kan hjælpe os til
at hjælpe dig.

Så prøv igen.

--
Karsten - Uden sur mave, men irreteret over folk der ikke kan beskrive
en fejl.