Re: Abefalinger til trådløs router

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Jan 2007 - 18:18:03 CET

Date: Wed, 17 Jan 2007 18:18:03 +0100
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Abefalinger til trådløs router

On 1/17/07, Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Quoting Lars Bonnesen (lars.bonnesen@gmail.com):
>
> Min net4801 har minipci, som kan bruges med et hav af 802.11-kort.

Nu har jeg kigget, og jeg begynder at kunne se lyset. Har jeg forstået
det korrekt, at med 7 interfacekort, kan man desuden sætte et wifi
mini-pci kort i?

Samt udvide med en ekstra SD-RAM stav? Får den så 256 MB plus det, man sætter i?

Det tiltaler mig at der ikke er noget skærmkort - hvad dælen skal man
bruge det til. Spild af energi.

Hvad gør man, hvis man vil have en rigtig hd i?

Kan man sætte en USB CD-ROM i og boot på den?

Vh, Lars.