Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 23:03:43 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 23:03:43 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

> Tradition og hjemmebryg - så start en hjemmebrygforeningen! Hvad
> f..... har det med BSD at gøre? Hvorfor skal de to ting blandes sammen,
> og hvor går grænsen? Jeg har et par "bekendte", der har tradition for,
> at ryge lidt pot når der er sociale arangementer, er det så også ok?
>
> Øl, alkohol og lignende er kultur, og det har ikke en skid med BSD at
> gøre.
>
> Det er lige meget, om vi taler om én øl til maden, eller vi taler om 10
> øl. Øl har ikke noget med BSD at gøre.

Hallooo, så synes jeg du skal blive hjemme, og lad andre more sig. Din
argumentation er fair nok, set i forhold til *dit* standpunkt, men
hold det for dig selv.

Du tjener hverken dit eget formål eller andres ved at blive i samme
rille, så derfor foranlediges jeg til at tro, at du kun er ude på at
afspore debatten.

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare