Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Rasmus Rohde (none@rohde--duff.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 23:03:40 CET

Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
From: Rasmus Rohde <none@rohde--duff.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 11 Dec 2007 23:03:40 +0100

> Det tæller bestemt. Men som du selv skriver, var det et AAUUG
> arrangement, annonceret internt i AAUUG. Så igen - initiativ i det
> store jydeland ville nok gøre den slags troll-udbrud som Henrik Brix
> kom med, overflødige.

Er der nogen speciel grund til, at du kalder det jydeland? Sidst jeg
kiggede på et kort hed det Jylland, men jeg bør muligvis lige undersøge
det igen.

Mht. om Brix troll'er vil jeg sådan set ikke blande mig i, men det er
ikke videre opløftende at høre på din kommentar om, at der relativt
sjældent er initiativer i Jylland. Der forsøges skam at lave noget med
bred appel en gang om måneden, og det til trods for meget svingende
fremmøde. Det er ikke just en motiverende faktor, og dit generelle
udbrud gør da på ingen måder situationen bedre.