Forslag til lille server

From: P.H. Rankin Hansen (none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Apr 2007 - 15:29:13 CEST

Date: Thu, 05 Apr 2007 15:29:13 +0200
From: "P.H. Rankin Hansen" <none@ping--piteraq.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Forslag til lille server

Hej,

Jeg skal have sat en lille server op til hjemmet. Serveren skal kunne
virke som fil-, print- og webserver (apache2/PHP/mySQL, etc.), da jeg
har nogle domæner, som jeg gerne vil trække hjem.
Det er ret væsentligt, at strømforbruget er lavt, og jeg er helst fri
for at skulle lytte til en blæser. Det ville også være rart, hvis den
kunne køre raid-1, men det er ikke noget krav.

Forslag - helst udførlige?

--
venlig hilsen / best regards / vy 73 de OZ4PH

P.H. Rankin Hansen Stjærvej 15, Storring DK-8464 Galten Danmark

(+45) 7586 1688 / (+45) 2211 9611