RE: Postfix med MySQL backend

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Oct 2006 - 17:23:25 CEST

Subject: RE: Postfix med MySQL backend
Date: Fri, 27 Oct 2006 17:23:25 +0200
From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Lige inden du helt slutter af..

Hvis du fx kører Windows miljø med Active Directory og dertilhørende DNS Server, kan du også benytte dig af denne, så er der ikke flere services
du skal håndtere. Vel at mærke de sidder på samme netværk.

Eller ret i hosts filen.. det er ikke en service, men bare en dum flad fil.

Og så vil jeg undskylde til Henrik Kramshøj, da min tidligere post var
topposted. My bad.

/Carsten