Re: FreeBSD 6.1 kunne ikke starte

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Oct 2006 - 09:22:47 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD 6.1 kunne ikke starte
Date: Fri, 27 Oct 2006 09:22:47 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Henrik

Mvh

dårligt for overskueligheden

toposting er

Kære Allesammen

PLS lad VÆRE med at topposte, dvs skrive svaret foran det der spørges om

Det er MEGET rarere at læse! Se følgende eksempel fra en tidligere
tråd på BSD-DK
hvor det er tydeligt at se hvad der svares på:

Claus Guttesen wrote:
> Har du ichat igang? Lyser den grønne lampe ved
> kameraet? Antager du bruger 10.4.8.

kameraet bliver genkendt (via macam driver) og lampe lyser +
indbyggede mikrofon virker --> har ikke iChat igang (der ikke
genkender mit logitech webcam).

men der sker i nogle tilfælde det at webcam bliver registreret som
'værende i brug af et andet program' --> hvor jeg godt kunne tænke/
forestille mig at der fandtes en mulighed for at lave "en down/up
manøvre" med webcam (uden at skulle lave en reboot, der kan løse
problemet ..)

men det kan selvfølgeligt også vare at der er en rund til at det her
software er beta :)

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP Follower of the Great Way of
Unix