Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

From: Dan K. Kyhl (none@Dan--krossteig.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Jan 2006 - 21:47:07 CET

Date: Mon, 9 Jan 2006 21:47:07 +0100
From: "Dan K. Kyhl" <none@Dan--krossteig.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

Hejsa,

åbner lige denne tråd igen.
På min T23 virker musen automatisk efter suspend når dette er gjort:
- hw.acpi.lid_switch_state=S3
- tilføj hint.psm.0.flags="0x3000" til /boot/loader.conf
  Står i håndbogen kapitel 11.16.3.1

Det var det!
Ingen ændringer til devd.conf, ingen moused restart eller andre ting.
Hvis hw.acpi.lid_switch_state=NONE kan låget lukkes uden at der suspendes.
Der kan så suspendes via Fn-F4.

Dan