Re: Bærba

From: Lasse Hillerøe Petersen (none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 21:50:43 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Lasse Hillerøe Petersen <none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Bærba
Date: Fri,  6 Jan 2006 21:50:43 +0100 (CET)

>Nu er R serien heller ikke ligefrem en af topmodllerne - T og X serierne
>er helt klart bedre bygget.

Tyndere og elegantere ja, bedre - hmm. Min T42 på arbejde er jeg ikke
imponeret af. Da jeg var ved TDC havde jeg en T23 (tror jeg) og den havde
jeg ingen alvorlige problemer med. Derimod skal min T42 nærmest knaldes
ned i dokken med et brag for at sidde rigtigt, og selv da kan jeg komme
til at vippe med den, så netværksforbindelsen ryger, eller den eksterne
skærm går i sort.

Ud over at R50e'ren er tyk, tung og grim (men hvem er ikke det?) er den nu
ganske solid. Og med 1280 MB RAM og NetBSD 3.0 er den ganske fortrinlig.

>Man får jo helt lyst til at få sig endnu en ibm klaptop nu hvor de har
>announced T og X60 - også selvom at det er lenovo nu om dage ;)

-Lasse