Re: Bærbar gennem laptops.dk

From: Mads Toftum (none@mads--toftum.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 21:21:48 CET

Date: Fri, 6 Jan 2006 21:21:48 +0100
From: Mads Toftum <none@mads--toftum.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bærbar gennem laptops.dk

On Fri, Jan 06, 2006 at 06:24:46PM +0100, Lasse Hillerøe Petersen wrote:
> Jeg har selv en R50e, og selv om den er OK, vil jeg ikke umiddelbart blindt
> anbefale IBM i dag. Jeg tror kvaliteten har været en smule for nedadgående
> de seneste år.

Nu er R serien heller ikke ligefrem en af topmodllerne - T og X serierne
er helt klart bedre bygget.
Man får jo helt lyst til at få sig endnu en ibm klaptop nu hvor de har
announced T og X60 - også selvom at det er lenovo nu om dage ;)

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall