Re: Bærbar gennem laptops.dk

From: Lasse Hillerøe Petersen (none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 18:24:46 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Lasse Hillerøe Petersen <none@lhp--toft-hp.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Bærbar gennem laptops.dk
Date: Fri,  6 Jan 2006 18:24:46 +0100 (CET)

>Jeg står og skal købe en bærbar til en god ven.
>Jeg har selv IBM og kan kun anbefale ham i at købe en sådanne af slagsen.

Jeg har selv en R50e, og selv om den er OK, vil jeg ikke umiddelbart blindt
anbefale IBM i dag. Jeg tror kvaliteten har været en smule for nedadgående
de seneste år.

Men det _er_ selvfølgelig IBM. Nobody ever got fired etc...

>Jeg har fundet den perfekte bærbare til ham på laptops.dk - er der nogle der
>har handlet gennem denne forhandler - og er der noget jeg skal være
>opmærksom på?

Min erfaring med laptops.dk begrænser sig til en 1024 MB RAM-klods til
ovennævnte R50e for nylig, og det var der da ingen problemer med. (Jeg
valgte dem fordi de havde den laveste pris på edbpriser.dk.)

-Lasse