Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

From: Martin P. Hansen (none@mph--lima.dyndns.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Jan 2006 - 14:39:31 CET

Date: Tue, 10 Jan 2006 14:39:31 +0100
From: "Martin P. Hansen" <none@mph--lima.dyndns.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.0 & ACPI suspend/resume?

On Mon, 09 Jan 2006, Dan K. Kyhl wrote:
> åbner lige denne tråd igen.

Jeg er blevet nybagt ejer af en X31. Jeg har problemer med X efter
suspend/resume. Jeg har prøvet med forskellige kombinationer for
hw.syscons.no_suspend_vtswitch og hw.acpi.reset_video, men uden
held. Hvis jeg ikke bruger X kan jeg godt suspende og resume (dog
med backlight tændt).

Er der nogen der har erfaringer med X31?

Jeg har set at der på et tidspunkt har været en patch acpi_video_dpms.patch
på freebsd-current. Er det noget, der er værd at eksperimentere
med?

--
Martin P. Hansen                   |  ()  ASCII Ribbon Campaign