Re: Homebanking - igen, igen

From: Soeren Hansen (none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Sep 2005 - 11:11:41 CEST

Date: Sun, 04 Sep 2005 11:11:41 +0200
From: Soeren Hansen <none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Homebanking - igen, igen

Simon L. Nielsen wrote:

> Jeg har Forstædernes Bank og den virker fint i Firefox + jdk 1.4 på
> FreeBSD.

Er jeg den eneste i denne verden, der er uendeligt træt af, at skal man
have homebanking i Danmark, så er det funderet på at man har Java på sin
klient? Man skal tillade banken at køre et eller andet closed source
java skrammel på ens maskine, og derudover er jeg vist selvudnævnt
ekspert i at få java til ikke at virke sammen med min browser. :-)

Nogen der har kendskab til banker, der supporterer en løsning, der ikke
omfatter Java? Noget a la HBCI (Home Banking Computer Interface) eller
FinTS (Financial Transaction Services), som de vist bruger i Tyskland.

Min nuværende løsning er at gå på posthuset om lørdagen og betale
girokort, og i øvrigt ikke have særlig godt styr på, hvor mange penge,
der egentlig er på min konto.

Mvh Søren